We brengen het Gentse netwerk rond delen en herstellen samen om elkaar te ontmoeten, ideeën te verbinden en te leren van elkaar.
Jij geeft mee richting aan de avond met je vragen, ideeën en noden via Open Space. (Open Space is een methodiek voor netwerkmomenten.)
Vrijwilligers, initiatieven, stad, partners en andere stakeholders en nieuwsgierigen: schuif aan, iedereen welkom! Kom meebouwen aan een sterker Gent.
De avond is toegankelijk voor iedereen. Mocht je hierover twijfels hebben of graag iets aftoetsen op voorhand mail colle9000@gmail.com.
Praktisch
Waar: De Pastory, Louis Schuermanstraat 1, Sint-Amandsberg
Schrijf je HIER in en geef alvast mee waarover jij het graag wil hebben.
Prijs: gratis
🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
POMPEN en SMEREN:
Breng je fiets mee om bandjes te pompen en ketting te smeren.
Doe het zelf of krijg hulp.
Welkom vanaf 18u30 voor POMPEN en SMEREN (zie onder) We starten om 19u.

